Fitt csoportos órák

bodyARTTM

Az elme és a test tökéletes összhangja, amely a keleti Jin – Jang filozófia, az erős és a gyenge oldal egyensúlyát célozza meg. Rohanó világunkban egyre nagyobb az igény a harmónia megteremtésére, amelynek egyik fontos pillére a testmozgás.

A bodyARTTM egy olyan komplex tréning, mely kiválóan alkalmas a test és lélek közötti összhang megteremtésére.

A jóga, a japán Do-In-ból vett elemek, a gyógytorna, a funkcionális tréning mozgásformáit ötvözve, a stabilitást, az egyensúlyt és az erőt hangsúlyozza.  Az ehhez csatlakozó relaxációs technikák, a légzés által irányított energiák, az energia mezők felszabadítása tökéletes összhangban van a mozgással.

A statikus és dinamikus erő, valamint nyújtógyakorlatok végrehajtása során megvalósul az edzés és relaxáció közötti összhang, fejlődik az erő, állóképesség, egyensúlyérzék, hajlékonyság és a koordináció.

A bodyARTTM így áll össze egy fantasztikus edzésmódszerré, amelyben örömüket lelik a dinamikus és nyugodtabb óratípusok kedvelői is.

Az órák időtartama: 50 perc

 

Nagylabdás Pilates

Napjainkban nagy teret hódít a Pilates technika, ami a fitness-wellness központok világában is sikeresen beilleszkedő medical - wellness vonalat képviseli.

A módszer közel 100 éves múltra tekint vissza és lényege a minőségi edzésmunka és csak azután a mennyiségi végrehajtás. A mozgás fejlesztése a gerinc stabilizálásán túl a gerinc menti mély izmok és a haránt hasizomizmok erősítését helyezi előtérbe első lépésben. Majd olyan erősítő, hajlékonyság és állóképesség fejlesztő gyakorlatokkal dolgozik második lépésben, ami a teljes testet arányosan fejleszti. A Nagylabdát régen használják a Pilatesben és így még hatékonyabbá teszik.

A labdán való egyensúlyozás a törzs elsődleges támaszának számító mélyen fekvő hasizmok, hátizmok és a medencefenék izmainak jelentőségét hangsúlyozza. Az izmok egészséges fejlesztéséhez szükséges nyújtógyakorlatok szintén hatékonyabban elsajátíthatók a labda által.

A módszer ajánlott bárkinek, aki egy hatékony, de mégis kíméletes módszerrel szeretné testét formába hozni vagy „helyrerakni” a gerincét, anélkül, hogy csontkovácsra lenne szüksége.

Az órák időtartama: 50 perc

 

Alakformáló

Az óratípus magába foglalja azokat az erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg.

Az óra 10-15 perces bemelegítéssel indul, amellyel előkészítjük az edzésre a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat. Ezt követi 35-40 percben az egész testre kiterjedő alakformáló program. Az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak a gyakorlatok és a programok. A gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekből hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat végrehajtásával.

Az órák időtartama: 50 perc

 

Gravity trainer

A Gravity Trainer egy gravitációs edzés eszköz, amely saját testsúllyal végzett edzésmódszerre épül. Az emberi test, a jól irányított terhelés következtében, kedvező irányba fejleszti önmagát, arról a szintről ahol tartunk, addig ameddig akarunk. Az edzés intenzitása és a terhelés mértéke széles skálán fokozható, ezért amatőrök és aktívan sportolók is eredményesen alkalmazhatják. A szakirodalom a gravitációs edzést a leghatékonyabb edzésmódok között tartja nyilván.

Az órák időtartama: 50 perc

 

Köredzés

A köredzés lényege, hogy az edzésprogram különböző jellegű, erő és állóképesség fejlesztő gyakorlatokból áll össze. Ezeket a gyakorlatokat meghatározott állomásokon, adott intenzitással és ismétlésszámmal, bizonyos ideig, pihenőidővel hajtjuk végre. Az órák variálhatósága függ a résztevők edzettségétől az óraadó kreativitásától. A köredzés gyakorlásával több kondicionális képesség (erő, gyorsaság, állóképesség) egyszerre fejleszthető, változatos és több izomcsoport egyidejű megdolgoztatására alkalmas időtakarékos edzésmódszer.  

Az órák időtartama: 50 perc

 

Fitt csoportos órák órarendje elérhető ITT